Dotyczy uruchomienia platformy zakupowej
Szanowni Państwo,
Wychodząc naprzeciw zmianom prawnym, które wymuszają od 18.10.2018 r. elektronizację zamówień publicznych, uruchamiamy Platformę Zakupową, która będzie podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań przetargowych w zakresie zakupów poniżej (postępowania regulaminowe) oraz powyżej progu (zgodnie z Prawem zamówień publicznych).
Oznacza to, że cały proces ofertowania prowadzony będzie w sposób elektroniczny, gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych. Począwszy od 1 listopada 2020 r. nasi Zamawiający odpowiedzialni za prowadzenie postępowań w zakresie dostaw, uług oraz robót budowlanych będą wysyłać do Państwa, poprzez https://platformazakupowa.pl/, zaproszenie do składania ofert w wersji elektronicznej.
Jak to wygląda w praktyce:
- Każdorazowo otrzymają Państwo w mailu od prowadzącego postępowanie link, który „przeniesie” bezpośrednio do postępowania,
- Na stronie postępowania będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz ewentualnie dodatkowe informacje (rysunek techniczny, wymagania dot. certyfikatów, itp.),
- Państwo podajecie przy danej pozycji zamówienia propozycję swojej ceny i/lub inne parametry handlowe i techniczne oferty,
- Całość zwrotnie przesyłacie Państwo do nas klikając przycisk „Złóż ofertę” na Platformie,
- W postępowaniach prowadzonych zgodnie z Prawem zamówień publicznych (Pzp) wymagane będzie podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym (czytaj więcej)
Dodatkowo, zawsze będą Państwo mogli monitorować nasze otwarte zapytania ofertowe na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/zdg_zamosc
Aby składać oferty, nie muszą Państwo jako Wykonawcy zakładać konta na https://platformazakupowa.pl/. Zachęcamy do założenia konta oraz zapisania się do naszego katalogu Wykonawców, gdyż będę Państwo mogli otrzymywać od nas dopasowane zaproszenia do postępowań.
Jedyny wymóg do spełnienia potrzebny z Państwa strony, by móc składać oferty, to dostęp do Internetu oraz jednej z najpopularniejszych przeglądarek w najnowszej wersji: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Dodatkowo w Zamówieniach zgodnych z Pzp ważny kwalifikowany podpis elektrniczny (wymóg prawny w całej Unii Europejskiej).
W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta 22 101 02 02 (pn-pt od 8:00 do 17:00), gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne.
Jesteśmy przekonani, że ten nowy wymiar współpracy między nami, przyniesie wymierne korzyści obu stronom.
Z wyrazami szacunku
-
Ofertę w formie elektronicznej (skan wypełnionych dokumentów) należy złożyć w terminie do dnia: 15.04.2020r. do godz. 10:00 drogą elektroniczną na adres: mstasiek@zdg.zamosc.pl. W temacie proszę wpisać Zapytanie ofertowe „Wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej”
Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe na „Wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej” -
Ofertę w formie elektronicznej (skan wypełnionych dokumentów) należy złożyć w terminie do dnia: 1 kwietnia 2020 do godz.10:00 na adres e-mail: iwes@zdg.zamosc.pl. W temacie proszę wpisać Zapytanie ofertowe „Remonty obiektów mostowych w Zamościu”.
Rozwiń artykuł Remonty obiektów mostowych w Zamościu -
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 12 lutego 2020 r. do godz. 10 : 00.
Rozwiń artykuł Dostawa znaków drogowych pionowych, tablic, progów zwalniających, luster drogowych dla potrzeb Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu -
Ofertę opisaną: Nazwą i adresem Wykonawcy oraz tytułem „Oferta na konserwację drogowej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Zamość w 2020 roku należy złożyć osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu przy ul. Kilińskiego 86, 22-400 Zamość, sekretariat, nie później niż do dnia 19.12.2019 r. do godz. 09.00.
Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe na konserwację drogowej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Zamość w 2020 roku. -
Termin składania ofert do dnia 17.12.2019 r. do godz. 10:00.
UWAGA ! Zmiana załącznika Nr 1 - formularz ofertowy. Ze względu na sposób rozliczania Zamawiający, w dn. 11 grudnia 2019 r. zmienia załącznik Nr 1 do zapytania. Oferowany rabat należy zaoferować od ceny brutto. Prosimy korzystać z załącznika opisanego Załącznik_nr_1-_formularz_ofertowy - zmiana z dnia 11 grudnia 2019.
Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe na zakup paliw: PB95 (E5) i ON (B7) w systemie bezgotówkowym -
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 28 marca 2019 do godz. 10 : 00
Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe na dostawę znaków drogowych pionowych, tablic, progów zwalniających, luster drogowych dla potrzeb Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu. -
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 15.03.2019 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu ul. Kilińskiego 86, 22-400 Zamość sekretariat, pokój nr 3.
Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe na wykonanie dokumentacji technicznej. -
Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu zaprasza Państwa do złożenia oferty na konserwację drogowej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Zamość w 2019 roku.
Ofertę opisaną: Nazwą i adresem Wykonawcy oraz tytułem „oferta na konserwację drogowej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Zamość w 2019 roku należy złożyć osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu przy ul. Kilińskiego 86, 22-400 Zamość, sekretariat, nie później niż do dnia 28.12.2018 r. do godz. 14.00.
Rozwiń artykuł zapytanie ofertowe na konserwację drogowej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Zamość w 2019 roku
-
Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu zaprasza Państwa do złożenia oferty na zakup paliw: PB95 (E5) i ON (B7) w systemie bezgotówkowym.
Ofertę opisaną: Nazwą i adresem Wykonawcy oraz tytułem „ Zakup paliwa płynnego dla pojazdów służbowych i sprzętu Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu” można złożyć osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu przy ul. Kilińskiego 86, 22-400 Zamość , sekretariat, nie później niż do dnia 14.12.2018 r. do godz. 10.00.
Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe na zakup paliw płynnych w 2019 roku. -
Ofertę należy dostarczyć w formie pisemnej do Zarządu Dróg Grodzkich w Zamościu ul. Kilińskiego 86, najpóźniej do dnia 30.03.2018r. do godz. 12:00 lub przesłać na adres: Zarząd Dróg Grodzkich w Zamościu, 22-400 Zamość, ul. Kilińskiego 86.
Rozwiń artykuł Zapytanie ofertowe na wykonanie „Inwentaryzacji dendrologicznej wraz z waloryzacją drzewostanu”